- Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym Babachan realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 2-3 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć jednak wtedy Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany.
- Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".
KOSZT WYSYŁKI
- Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 600,- zł brutto - zamówienie wysyłane jest na koszt Klienta.
- Na terenie kraju – dostawa GRATIS (przy zamówieniu powyżej 600 PLN brutto). Paczka o wadze do 30kg
- Kurierem DPD – cenna 20,00 zł brutto
- Przy płatności za pobraniem DPD 24,00zł brutto
REKLAMACJE I GWARANCJE
- Zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada kartę gwarancyjną autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta.
- W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi przy dostawie, oraz skontaktować się z pracownikami firmy Babachan. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę.
- Firma Babachan zobowiązuje się usunąć bezpłatnie wady ujawnione w okresie trwania umowy gwarancyjnej w możliwe najkrótszym terminie jednak nie dłuższym niż 14 dni roboczych liczonych od dnia dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego (w uzasadnionych przypadkach termin ten może wydłużyć się do 21 dni).
- Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby firmy na własny koszt wraz z oryginałem karty gwarancyjnej, kserokopią oryginału faktury VAT, dokładnym opisem usterki, instrukcji obsługi oraz innych elementów dostarczonych razem z towarem a stanowiących jego integralną część.
- Sprzęt posiada numery seryjne i plomby gwarancyjne, których uszkodzenie powoduje utratę gwarancji.
- Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji, przechowywania, konserwacji oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika.