Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym Babachan realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 2-3 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć jednak wtedy Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany.
Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".
KOSZT WYSYŁKI
Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 600,- zł brutto - zamówienie wysyłane jest na koszt Klienta.
Na terenie kraju – dostawa GRATIS (przy zamówieniu powyżej 600 PLN brutto). Paczka o wadze do 30kg
Kurierem (DHL) – cenna 16,00 zł brutto
Przy płatności za pobraniem (DHL) 20,00zł brutto
REKLAMACJE I GWARANCJE
Zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada kartę gwarancyjną autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta.
W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi przy dostawie, oraz skontaktować się z pracownikami firmy Babachan. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę.
Firma Babachan zobowiązuje się usunąć bezpłatnie wady ujawnione w okresie trwania umowy gwarancyjnej w możliwe najkrótszym terminie jednak nie dłuższym niż 14 dni roboczych liczonych od dnia dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego (w uzasadnionych przypadkach termin ten może wydłużyć się do 21 dni).
Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby firmy na własny koszt wraz z oryginałem karty gwarancyjnej, kserokopią oryginału faktury VAT, dokładnym opisem usterki, instrukcji obsługi oraz innych elementów dostarczonych razem z towarem a stanowiących jego integralną część.
Sprzęt posiada numery seryjne i plomby gwarancyjne, których uszkodzenie powoduje utratę gwarancji.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji, przechowywania, konserwacji oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika.