Witamy na stronie www.babachan.pl

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niniejsza strona i prezentowane na niej treści są przeznaczone wyłącznie dla profesjonalistów z branży medycznej.

Oświadczam, że jestem specjalistą w dziedzinie stomatologii lub jestem osobą związaną zawodowo z branżą medyczną.

Sklep internetowy

Sklep internetowy

  • Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym Babachan realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 2-3 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć jednak wtedy Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany.
  • Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".

KOSZT WYSYŁKI

  • Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 600,- zł brutto - zamówienie wysyłane jest na koszt Klienta.
  • Na terenie kraju – dostawa GRATIS (przy zamówieniu powyżej 600 PLN brutto). Paczka o wadze do 30kg
  • Kurierem  DPD – cenna 20,00 zł brutto
  • Przy płatności za pobraniem DPD 24,00zł brutto

 

REKLAMACJE I GWARANCJE

  • Zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada kartę gwarancyjną autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta.
  • W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi przy dostawie, oraz skontaktować się z pracownikami firmy Babachan. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę.
  • Firma Babachan zobowiązuje się usunąć bezpłatnie wady ujawnione w okresie trwania umowy gwarancyjnej w możliwe najkrótszym terminie jednak nie dłuższym niż 14 dni roboczych liczonych od dnia dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego (w uzasadnionych przypadkach termin ten może wydłużyć się do 21 dni).
  • Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby firmy na własny koszt wraz z oryginałem karty gwarancyjnej, kserokopią oryginału faktury VAT, dokładnym opisem usterki, instrukcji obsługi oraz innych elementów dostarczonych razem z towarem a stanowiących jego integralną część.
  • Sprzęt posiada numery seryjne i plomby gwarancyjne, których uszkodzenie powoduje utratę gwarancji.
  • Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji, przechowywania, konserwacji oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika.