Kategorie

Wysyłka
  • Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym Babachan realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 2-3 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć jednak wtedy Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany.
  • Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".

KOSZT WYSYŁKI

  • Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 600,- zł brutto - zamówienie wysyłane jest na koszt Klienta.
  • Na terenie kraju – dostawa GRATIS (przy zamówieniu powyżej 600 PLN brutto). Paczka o wadze do 30kg
  • Kurierem (DHL) – cenna 16,00 zł brutto
  • Przy płatności za pobraniem (DHL)  20,00zł brutto

 

REKLAMACJE I GWARANCJE

  • Zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada kartę gwarancyjną autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta.
  • W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi przy dostawie, oraz skontaktować się z pracownikami firmy Babachan. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę.
  • Firma Babachan zobowiązuje się usunąć bezpłatnie wady ujawnione w okresie trwania umowy gwarancyjnej w możliwe najkrótszym terminie jednak nie dłuższym niż 14 dni roboczych liczonych od dnia dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego (w uzasadnionych przypadkach termin ten może wydłużyć się do 21 dni).
  • Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby firmy na własny koszt wraz z oryginałem karty gwarancyjnej, kserokopią oryginału faktury VAT, dokładnym opisem usterki, instrukcji obsługi oraz innych elementów dostarczonych razem z towarem a stanowiących jego integralną część.
  • Sprzęt posiada numery seryjne i plomby gwarancyjne, których uszkodzenie powoduje utratę gwarancji.
  • Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji, przechowywania, konserwacji oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika.

Kontakt

BABACHAN

Pomorska 35/2/P

85-046 Bydgoszcz

Polska

 
Godziny otwarcia:
Pn-Pt: 8:30 - 16:30
So: 10:00 - 13:00
 

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz:

  • T/F :  + 48 52 3457666
  • T:       + 48 52 3284571
  • T:    + 48 52 5519213

Aktualności

Newsletter

Dołącz do naszego newslletera i bądź zawsze na bieżąco z najnowsza ofertą, promocjami i szkoleniami.

                     

PayPal